Naychi

“ကဗ်ာ” ဆိုတာ... ႏွလုံးသားရဲ႕ အနက္ရႈိင္းဆုံး တစ္ေနရာကေန ခံစားမႈပဥၥလက္နဲ႔ ခဲရာခဲဆစ္တူးေဖာ္ရရွိတဲ့ ကိန္းဂဏန္းမဲ့ တန္ဘိုးအရွိဆုံး ေက်ာက္မ်က္အကၡရာေလးေတြပါေနာ္... ဒီေက်ာက္မ်က္အကၡရာေလးေတြကို ႏွစ္ဦးသားရင္ခုန္သံ မွ်ေ၀စီျခယ္ရင္း... ထပ္တူညီႏွလုံးသားအျမႊာရဲ႕ အမွတ္တရ “ အႏုပညာမွတ္တိုင္ ” အျဖစ္ သက္၀င္လွပေစခဲ့ပါၿပီ....။ ထာ၀ရကမၺည္းတင္...ရွင္သန္ပါေစသား.....။

“ခ်စ္သူကဗ်ာ”၀ဘ္ဆိုဒ္ကို (၁၂-၈-၂၀၁၂)တနဂၤေႏြေန႔တြင္ “ေရႊၿမိဳ႕ေတာ္”http://www.shwemyotaw.com “ကိုၿငိမ္း” မွ လွဴဒါန္းထားပါသည္။

Sunday, July 22, 2012

“သူသာ..ကၽြန္မရဲ႕ကိုယ္ရံေတာ္”

“သူသာ..ကၽြန္မရဲ႕ကိုယ္ရံေတာ္”

ဒီေန႔ဆို ကၽြန္မ ေနမေကာင္းခဲ့တာ (၃)ရက္ေျမာက္ျဖစ္သြားခဲ့ပါၿပီ။ စတင္ေနမေကာင္းျဖစ္ခဲ့သည့္ေန႔ကစလို႔ ကၽြန္မစိတ္ထဲမွာ၊ ကၽြန္မရင္ထဲမွာ သူ႔ကိုပဲ တမ္းတမ္းတတရွိေနခဲ့ပါတယ္။ လြမ္းေနခဲ့ရသည့္ေန႔ရက္ေတြအတြက္ ကုစားဖို႔ဆိုတဲ့အခ်ိန္ကာလေတြက ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ လက္ခ်ိဳးလို႔ပင္ ေရတြက္၍မရႏိုင္ခဲ့ေတာ့ပါဘူး။ အျပင္းအထန္ေနမေကာင္းျဖစ္ခဲ့ေပမယ့္ စိတ္ဓာတ္ေတြကိုအားတင္းခဲ့ၿပီး ေနေကာင္းလာေအာင္ ကၽြန္မႀကိဳးစား ခဲ့မိပါတယ္။ ဒီလိုအခ်ိန္မွာဆို သူသာကၽြန္မအနားမွာရွိေနခဲ့ရင္ အားေဆးတစ္ခြက္ျဖစ္ခဲ့မယ္ထင္ပါရဲ႕။ အလြမ္း ဆိုတဲ့စကားေလးႏွစ္လုံးက ကၽြန္မအတြက္ မ်ိဳသိပ္ရင္းအခ်ိန္ေတြကပင္ ရင္တြင္းမွာပင္ ဖြင့္ဟလို႔ေနခဲ့မိပါၿပီ။
ဟိုး..အေ၀းႀကီးမွာရွိေနခဲ့ၾကေပမယ့္ ဂရုတစိုက္ရွိေနေပးခဲ့တဲ့ သူ႔ကို ကၽြန္မ ေလးနက္စြာႏွင့္ပင္ ေက်းဇူးေတြတင္ မိခဲ့လို႔  အခ်စ္ႀကီးလည္းခ်စ္ခဲ့ရပါၿပီ။ ဘယ္ေတာ့မွေမ့လို႔မရတဲ့ ခ်စ္ျခင္းေတြက ကၽြန္မရဲ႕ေနာက္ဆုံးထြက္သက္ ထိပင္ျဖစ္ခဲ့ရပါေတာ့သည္။
“ခ်စ္ေလး..မတည့္တဲ့အစားအေသာက္ေတြ မစားရဘူးေနာ္၊ သံဓာတ္ပါတဲ့အားျဖည့္ေဆးေတြကို စားရမယ္၊ ၿပီးေတာ့ အသီးအႏွံေတြကိုလည္းစားရမယ္၊ ေရလည္းမ်ားမ်ားေသာက္ရမယ္ေနာ္”
အၾကင္နာစကားေတြနဲ႔အတူ အမွာေတာ္ပါးလာတဲ့ ေမတၱာေတာ္ ကရုဏာေတြက ကၽြန္မအတြက္ အားအင္သစ္ တစ္ခုျဖစ္ေစခဲ့ပါၿပီ။ သူနဲ႔ကၽြန္မ ဟိုး..အေ၀းႀကီးမွာရွိေနခဲ့ၾကေပမယ့္လည္း တစ္မိုးေအာက္ထဲမွာ ခိုင္မာေသာ သံေယာဇဥ္ေမတၱာေႏွာင္ႀကိဳးေလးေတြက တစ္စတစ္စႏွင့္ပင္ ရစ္ပတ္ေႏွာင္ဖြဲ႕တတ္လာခဲ့ျပန္ပါၿပီ။ ျဖဴစင္သန္႔ ရွင္းလြန္းတဲ့ ခ်စ္ေမတၱာတရားေတြက ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ အနာဂါတ္လမ္းတစ္ေလွ်ာက္မွာ ယုံၾကည္မႈေတြကိုယ္စီျဖင့္ သာ အလွပဆုံးသက္၀င္လာခဲ့ပါၿပီ။
ကၽြန္မ ေနေကာင္းလာတဲ့အခါ ခရီးစဥ္ေလးတစ္ခုကို သူကစီစဥ္းေပးခဲ့လို႔ အတိုင္းမသိ၀မ္းသာေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ရပါ တယ္…။
“ခ်စ္ေလး…ေတာင္ႀကီးရယ္၊ ျပင္ဦးလြင္ရယ္ကို ေနေကာင္းလာတဲ့အခါ ႏွစ္ေယာက္အတူသြားၾကတာေပါ့ေနာ္”
ကၽြန္မနဲ႔ထပ္တူေပ်ာ္ရႊင္ေနမယ့္ သူ႔ရဲ႕မ်က္ႏွာေပၚက အၿပံဳးေတြကို ကၽြန္မႀကိဳျမင္ခဲ့ရၿပီး အလြတ္ပင္ ဖတ္တတ္လို႔ေနတတ္ခဲ့ပါၿပီ။ ႏွစ္ေယာက္အတူသြားရမယ့္ ဒီခရီးစဥ္ေလးဟာ ဘယ္ေလာက္မ်ားေပ်ာ္ရႊင္စရာ ေကာင္းလိုက္မလဲဆိုရင္ျဖင့္ ေတြးမၾကည့္ရုံနဲ႔သိ..အေျပးေလးပင္သြားလိုက္ခ်င္ပါေသးသည္…။
“ခ်စ္ေလး..အျမန္ဆုံးေနေကာင္းပါေစေတာ့ေနာ္…”
သူ႔ရဲ႕ ဆုေတာင္းစကားသံေတြဟာ ကၽြန္မနားထဲမွာ ပဲ့တင္ထပ္ေနခဲ့လို႔ ဘ၀အေမာေတြကိုေျပေစခဲ့ပါၿပီ။ သာမာန္အခ်ိန္ေန႔ရက္ေတြမွာ စကားေလးတစ္ခြန္းရဲ႕ တန္ဘိုးဟာ မေျပာပေလာက္ခဲ့ေပမယ့္ ေနမေကာင္းျဖစ္ ေနခဲ့တဲ့အခ်ိန္ေတြမွာ သူ႔ရဲ႕ ဆုေတာင္းစကားသံေလးတစ္ခြန္းဟာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ ေဆးတစ္လုံးထက္ပင္ တန္ဘိုးေတြသက္၀င္ေနခဲ့ပါၿပီေရာလား…။
“ခ်စ္ေလး…အရမ္းခ်စ္တယ္ေနာ္…”
အခ်စ္ဆိုသည္က ကၽြန္မတစ္ေယာက္တည္းမဟုတ္ခဲ့ပါဘူး၊ လူသားအားလုံးရင္ထဲမွာ မွန္ကန္ျခင္း၊ သန္႔ရွင္း ျခင္း၊ ျဖဴစင္ျခင္းဆိုေသာျမတ္ႏိုးတြယ္တာမႈေတြနဲ႔ အခ်စ္ကို လိုခ်င္ေပြ႔ဖက္မိခ်င္ၾကမွာ မလြဲမေသြပါဘဲ။ ခ်စ္ေန ၾကတဲ့ခဏေလးမဟုတ္ဘဲ…သိပ္ခ်စ္ပါတယ္လို႔ေျပာလိုက္တိုင္း ႏွလုံးသားမွာ ဘယ္အရာႏွင့္အမွ်လဲလို႔မရ ေအာင္ပင္ ပီတိအဟုန္လႊမ္းျခံဳသြားခဲ့ရပါေတာ့သည္။
အခ်စ္ဆိုသည္က ရင္တြင္းအတိမွာ နက္ရႈိင္းစြာႏွင့္ပင္ ျဖစ္ေပၚလာခဲ့ပါၿပီ။ သိပ္မုန္းၾကသည့္ရန္သူေတြကိုပင္ အခ်စ္ဆိုသည့္အရာက ေအာင္ႏိုင္တတ္သူပင္မဟုတ္ပါလား။
ျမတ္ႏိုးျခင္း၊တြယ္တာျခင္း၊ ျဖဴစင္ျခင္းေတြနဲ႔ထပ္တူ ယုံၾကည္စြာေပြ႕ဖက္ထားသူေတြက အနာဂါတ္မွာ ေလွ်ာက္လွမ္းၾကေတာ့မယ့္ ခ်စ္ေမတၱာမွတ္တိုင္ေလးတစ္ခုအျဖစ္ စိုက္ထူသြားၾကေတာ့မည္ဆိုတာ မလြဲမေသြ ပါပဲ။ အိပ္မက္ေတြထဲမွာ စီးေမ်ာသက္၀င္ၾကရင္း သီးသန္႔ခ်စ္ေမတၱာကမၻာေလးထဲမွာ အခ်ိန္တိုင္းအတြက္ ေပြ႕ဖက္ထားမိၾကသူေတြက တစ္ေန႔မွာေတာ့ အခ်စ္ရဲ႕ေႏြးေထြးတုန္႔ျပန္မႈေတြကို ရရွိၾကလိမ့္မယ္လို႔ ကၽြန္မေရာ သူပါ ခံယူထားခဲ့မိၾကပါေတာ့သည္။

 
ေနျခည္သစ္ႏြယ္(ျပည္)

No comments: