Naychi

“ကဗ်ာ” ဆိုတာ... ႏွလုံးသားရဲ႕ အနက္ရႈိင္းဆုံး တစ္ေနရာကေန ခံစားမႈပဥၥလက္နဲ႔ ခဲရာခဲဆစ္တူးေဖာ္ရရွိတဲ့ ကိန္းဂဏန္းမဲ့ တန္ဘိုးအရွိဆုံး ေက်ာက္မ်က္အကၡရာေလးေတြပါေနာ္... ဒီေက်ာက္မ်က္အကၡရာေလးေတြကို ႏွစ္ဦးသားရင္ခုန္သံ မွ်ေ၀စီျခယ္ရင္း... ထပ္တူညီႏွလုံးသားအျမႊာရဲ႕ အမွတ္တရ “ အႏုပညာမွတ္တိုင္ ” အျဖစ္ သက္၀င္လွပေစခဲ့ပါၿပီ....။ ထာ၀ရကမၺည္းတင္...ရွင္သန္ပါေစသား.....။

“ခ်စ္သူကဗ်ာ”၀ဘ္ဆိုဒ္ကို (၁၂-၈-၂၀၁၂)တနဂၤေႏြေန႔တြင္ “ေရႊၿမိဳ႕ေတာ္”http://www.shwemyotaw.com “ကိုၿငိမ္း” မွ လွဴဒါန္းထားပါသည္။

Thursday, September 6, 2012

“ကၽြန္မႏွင့္အတူေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းရဲ႕…ေနာက္ကြယ္ကရလဒ္”

ဘ၀မွာ ေအာင္ျမင္ျခင္းဆိုတဲ့ ေနထိုင္မႈတစ္ခုဟာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ ၀ါသနာဆိုတဲ့ နားသုံးနာထဲက တစ္ခုပါပဲ။ ၀ါသနာတစ္ခုကို အရင္းတည္ကာ ႏွစ္သက္ျမတ္ႏိုးလြန္းတဲ့ လုပ္ငန္းခြင္တစ္ခုမွာ ရွင္သန္ေနရျခင္း ဟာ၊ ဥစၥာပစၥည္း ျပည့္စုံျခင္းထက္ ခ်မ္းသာျခင္းသုခတစ္မ်ိဳးဆိုတာကို လက္ခံနားလည္မိခဲ့ျပန္ၿပီေလ။
ကၽြန္မက ပန္းေလးေတြကို ႏွစ္သက္ျမတ္ႏိုးတတ္သူျဖစ္ေနခဲ့သလို၊ ပန္းေပါင္းစုံေတြေ၀တဲ့ ဥယ်ာဥ္ထဲမွာ အလွဆုံးနဲ႔ အႀကိဳက္ဆုံးပန္းဆိုရင္ ႏွင္းဆီကို ျမတ္ႏိုးခုံမင္တတ္ခဲ့သူရယ္ပါ။ ဒီဇိုင္းပညာေတြကို ျမတ္ႏိုးႏွစ္သက္ မႈရွိခဲ့သလို၊ ႏွင္းဆီနဲ႔ပတ္သက္လာခဲ့တဲ့ အေရာင္အေသြးစုံလင္လွတဲ့ ဒီဇိုင္းေတြကို စုေဆာင္းတဲ့ေနရာမွာလည္း ေပ်ာ္ေမြ႕တတ္ခဲ့သူေပါ့။
ႏွင္းဆီက ကၽြန္မကို ညွိဳ႕ယူႏိုင္စြမ္းပါတယ္။ ႏွင္းဆီက သိပ္လွသလို၊ ထက္ျမက္မႈရွိတယ္၊ ပန္းတကာအလယ္မွာ သူကလည္းပန္းဆိုေပမယ့္ သူကေတာ့ က်ေရာက္လာမယ့္ အခက္အခဲေတြ၊ အဆိုးေတြ၊ သူ႔ရဲ႕အရာအားလုံး၊ အထူးသျဖင့္ သူ႔ရဲ႕ အလွတရားကို ဆူးခက္ေလးေတြနဲ႔ ၀န္းရံထားတတ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါဟာ ကၽြန္မႏွစ္သက္ျမတ္ႏိုး တဲ့ ႏွင္းဆီပန္းကေလးေပါ့။
ႏွင္းဆီကို ျမတ္ႏိုးတဲ့ကၽြန္မ facebookကိုလည္း ခ်စ္တတ္ခဲ့ပါတယ္။ facebookကို ခ်စ္တတ္သလို၊ facebookေပၚမွ သူငယ္ခ်င္း၊ ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမမ်ားအားလုံးကိုလည္း သိပ္ခ်စ္တတ္ခဲ့သူရယ္ပါ။ မနက္ခင္းေလးေရာက္တိုင္း ကၽြန္မစုေဆာင္းထားမိတဲ့ သိပ္လွတဲ့ ႏွင္းဆီေတြကို ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ သေဘာက် ႏွစ္သက္မိသလို အျခားသူေတြလည္း ႏွစ္သက္မိလိမ့္မယ္လို႔ ယုံၾကည္ထားမိခဲ့တယ္ေလ။
Onlineဆိုတဲ့ နယ္ပယ္ေသးေသးေလးက တကယ္ဆိုေတာ့ နယ္ေျမအက်ယ္ႀကီးရယ္ပါ။ ဒီလိုနယ္ေျမအက်ယ္ ႀကီးထဲမွာ ကၽြန္မကို ခင္မင္သူမ်ားလည္းရွိခဲ့တာေပါ့ေလ။ ခင္မင္သူေတြ၊ ခ်စ္သူေတြကို သိပ္လွတဲ့ပန္းကေလး ေတြ၊ ပန္းစည္းေလးေတြ၊ အရုပ္လွလွေလးေတြ ေပးတတ္တဲ့စိတ္ေလးကေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ တစ္ေန႔တာ မနက္ခင္း အခ်ိန္ေလးကို ကုန္ဆုံးေစခဲ့ပါတယ္။

အခ်ိန္ေတြက ကုန္ဆုံးခဲ့ေပမယ့္ ရင္ထဲမွာျဖစ္ေပၚလာခဲ့ရတဲ့ ၾကည္ႏူးမႈနဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြကေတာ့ တစ္ေန႔တာအတြက္ လုံေလာက္တဲ့ေက်နပ္မႈမ်ိဳးကို ရရွိေစခဲ့တာအမွန္ပါပဲ။ ကၽြန္မပို႔ထားရစ္ခဲ့တဲ့ အလွဆုံးပန္း ကေလးေတြကို ခံစားရင္း ကၽြန္မခ်စ္တဲ့သူေတြရဲ႕ ရင္ထဲမွာျဖစ္ေပၚလာမယ့္ ၾကည္ႏူးမႈ၊ ေက်နပ္မႈ၊ ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြ ကို ေတြးရင္းကပဲ ထပ္တူခံစားမိခဲ့ပါတယ္။
ဒါဟာ ကၽြန္မနဲ႔ facebookက ရလာတဲ့ ေပ်ာ္ရႊင္မႈတစ္ခုေပါ့…
ကၽြန္မ ျမတ္ႏိုးမႈမရွိတဲ့ ပန္းကေလးေတြကို သူတို႔ေတြလည္း ျမတ္ႏိုးမႈမရွိႏိုင္ဘူးဆိုတာ နားလည္မိခဲ့ျပန္ပါတယ္။ လူသားေတြကိုယ္စီမွာ ပင္ကိုယ္က ေပါက္ဖြားလာတတ္ၾကတဲ့ အႏုပညာစိတ္တစ္ခုဆိုတာ ရွိေနၾကမယ္ဆိုတာ ကၽြန္မလက္ခံမိတတ္ျပန္တယ္။ ကၽြန္မ ပန္းကေလးေတြကို ႏွစ္သက္မိသလို သူတို႔လည္း ႏွစ္သက္ေနမိၾကမွာပါ။ လူသားေတြတိုင္းမွာ ဥစၥာေတြျပည့္စုံမႈ၊ မျပည့္စုံမႈေတြေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့အရာေတြကို ေအာင္ျမင္မႈလို႔ ကၽြန္မ မသတ္မွတ္ခ်င္ပါဘူး။ လူတစ္ေယာက္ခ်င္းရဲ႕ကိုယ္စီသ႑ာန္မွာ ျဖစ္ခ်င္တာေလးေတြကို လုပ္ေနခဲ့ၾကရ ရင္၊ ေပ်ာ္ရႊင္မႈတစ္ခု၊ စိတ္ေက်နပ္မႈတစ္ခုေလးသာ ရွိေနၾကရင္၊ ဒါဟာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ ေအာင္ျမင္မႈလို႔ သတ္မွတ္ခ်င္ပါတယ္။ ဒီလိုအေၾကာင္းတရားေတြဟာ ကၽြန္မနဲ႔ facebookမွ ရလာခဲ့တဲ့ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းရဲ႕ ေနာက္ကြယ္က ေအာင္ျမင္မႈပါပဲ။
ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းေတြကို ပိုင္ဆိုင္မႈမရွိရဘဲ၊ ပူေဆြးမႈေတြရဲ႕ေသာကကုိ ရင္၀ယ္ပိုက္ေထြးခဲ့ၿပီး ဥစၥာေတြျပည့္စုံျခင္း ဟာ၊ သူ႔အတြက္ေတာ့ ပုံရိပ္ေယာင္သာပဲျဖစ္ႏိုင္ပါလိမ့္မယ္။ တကယ့္စစ္မွန္ေသာေအာင္ျမင္ျခင္းဆိုတာကို ရရွိႏိုင္မွာမဟုတ္ပါဘူး။
ကၽြန္မက facebookကို အေၾကာင္းျပခဲ့တာပါ။ တကယ္ဆိုေတာ့ လူသားတိုင္းဟာ ဘယ္ေနရာေဒသေလးကပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ ၀ါသနာပါရာ၊ ျဖစ္ခ်င္တာေလးေတြကို လုပ္ကိုင္ခြင့္ရေနခဲ့ရင္ျဖင့္ ကၽြန္မတို႔ စိတ္ရဲ႕ေပ်ာ္ရႊင္မႈ၊ ေက်နပ္မႈ ေတြကို ရရွိေနတဲ့အခါ၊ ရင္တြင္းမွျဖစ္ေပၚလာေသာ ပီတီေတြဟာ ေန႔သစ္တိုင္းမွာ ေအာင္ျမင္မႈတစ္ခုျဖစ္ေနခဲ့ပါ တယ္။
ကၽြန္မ လူတစ္ေယာက္ကို ေက်နပ္စရာေကာင္းတဲ့ ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြကို ေပးခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္မလိုဘဲ သင္တို႔ေရာ ေပးခ်င္လိမ့္မယ္လို႔ ယုံၾကည္ပါတယ္။ လူတစ္ေယာက္ကို ေပးဘို႔အတြက္ ကၽြန္မတို႔ေတြ ကုန္က်စရိတ္ေတြ မလို အပ္ပါဘူး။ သူ႔ကို ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ စိတ္ခြန္အားနဲ႔ အေကာင္းဆုံး ဖန္တီးေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဖန္တီးေပးႏိုင္စြမ္းလည္း ရွိၾကပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ေတြက သိမ္ငယ္စိတ္ေတြ၊ အားငယ္စိတ္ေတြကို ရင္၀ယ္မွာပိုက္ေထြးၿပီး မျဖစ္ႏိုင္ဘူး ဆိုတဲ့ ရိုးစင္းလွတဲ့စကားလုံးေတြကို ခုတုံးလုပ္ရင္းက မျဖစ္ႏိုင္ဘူးျဖစ္ခဲ့ၾကတာပါ။ တကယ္ဆိုေတာ့ ျဖစ္ႏိုင္ပါ တယ္။
ေန႔သစ္တစ္ခုအတြက္ ကၽြန္မတို႔ကိုယ္တိုင္ အေကာင္းျမင္စိတ္၊ ေပးကမ္းခ်င္စိတ္၊ စြန္႔ၾကဲခ်င္စိတ္ေလးေတြ ေမြးျမဴၾကည့္ၾကရေအာင္ရွင္။ သင္တို႔ေရာ ေမြးျမဴလို႔ရႏိုင္မယ္လို႔ထင္ပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔အတြက္ ကိုယ္ဆင္းရဲ ျခင္း၊ ကိုယ္ခ်မ္းသာျခင္းဆိုတဲ့အရာေတြကုိ ခဏဖယ္ထားလိုက္ၾကပါ။ ေန႔သစ္ေလးမွာ ကၽြန္မတို႔ကိုယ္တိုင္ ေမတၱာစိတ္ေလးေပါက္ဖြားၾကည့္ရေအာင္၊ အဲ့ဒီစိတ္ေလးျဖစ္ေပၚလာခဲ့ရင္ျဖင့္ ဆန္းစစ္ၾကည့္ၾကရေအာင္ရွင္။ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕စိတ္ကေလးေတြ ၾကည္လင္သြားၿပီလား၊ ေပ်ာ္ရႊင္ေနၿပီလားဆိုတာကိုေပါ့။ အဲ့ဒီလိုေလး ျဖစ္ေပၚလာ ခဲ့ၾကရင္ျဖင့္ သူတစ္ပါးကို ေပးကမ္းဘို႔အတြက္ လုပ္ေဆာင္ၾကရမွာပါ။
သူတစ္ပါးကို ေပးကမ္းဘို႔အတြက္ လိုအပ္ခ်က္တစ္ခုကို ရွာေဖြေနၾကရမွာပါ။ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ပတ္၀န္းက်င္မွာ ေနထိုင္ရတဲ့ ေနရာေလးအေပၚမူတည္ၿပီး လိုအပ္ခ်က္ေတြကို ၾကည့္ၾကရမွာပါ။ တကယ္ဆို သင္တို႔ေျပာေန မလား။ ဘာမွမလိုပါဘူးလို႔…ဒါဟာ လိမ္ညာျခင္းတစ္ခုပါ၊ ကၽြန္မတို႔ကိုယ္တိုင္မသိႏိုင္တဲ့ မႈန္၀ါး၀ါးစိတ္ရဲ႕ လိုအပ္ ခ်က္တစ္ခုေတာ့ ရွိေနၾကမွာပါ။ သိန္းႏွစ္ရာတန္ကားႀကီးကိုမွ လိုအပ္ခ်က္တစ္ခုလို႔မေခၚႏိုင္ပါဘူး။ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ရင္တြင္းမွ မွန္းဆရခက္တဲ့ ဆန္းၾကယ္ေသာစိတ္ေတြဟာ တန္ဘိုးမရွိေသာ ပန္းေလးတစ္ပြင့္ကိုပင္ လိုခ်င္တပ္ မက္မႈရွိခ်င္ေနၾကျပန္ပါတယ္။ တန္ဘိုးမရွိေသာပန္းတစ္ပြင့္ကပဲ ထိုသူရဲ႕စိတ္ကို ေက်နပ္ေစမယ္ဆိုရင္..ဒါဟာ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ေန႔သစ္အတြက္ ရရွိလာခဲ့ၾကတဲ့ ေအာင္ျမင္တစ္ခုပါ။
ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မနဲ႔ facebookလို၊ ၀ါသနာ၊ ျဖစ္ခ်င္ေသာဆႏၵ၊ ေနရာေဒသတို႔ႏွင့္အတူ သင္တို႔ရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈေတြကို ရယူႏိုင္ၾကပါေစလို႔ ဆႏၵျပဳ ထပ္တူခံစား ေရးဖဲြ႕တင္ျပလိုက္ပါတယ္ရွင္။


ေနျခည္သစ္ႏြယ္(ျပည္)

No comments: