Naychi

“ကဗ်ာ” ဆိုတာ... ႏွလုံးသားရဲ႕ အနက္ရႈိင္းဆုံး တစ္ေနရာကေန ခံစားမႈပဥၥလက္နဲ႔ ခဲရာခဲဆစ္တူးေဖာ္ရရွိတဲ့ ကိန္းဂဏန္းမဲ့ တန္ဘိုးအရွိဆုံး ေက်ာက္မ်က္အကၡရာေလးေတြပါေနာ္... ဒီေက်ာက္မ်က္အကၡရာေလးေတြကို ႏွစ္ဦးသားရင္ခုန္သံ မွ်ေ၀စီျခယ္ရင္း... ထပ္တူညီႏွလုံးသားအျမႊာရဲ႕ အမွတ္တရ “ အႏုပညာမွတ္တိုင္ ” အျဖစ္ သက္၀င္လွပေစခဲ့ပါၿပီ....။ ထာ၀ရကမၺည္းတင္...ရွင္သန္ပါေစသား.....။

“ခ်စ္သူကဗ်ာ”၀ဘ္ဆိုဒ္ကို (၁၂-၈-၂၀၁၂)တနဂၤေႏြေန႔တြင္ “ေရႊၿမိဳ႕ေတာ္”http://www.shwemyotaw.com “ကိုၿငိမ္း” မွ လွဴဒါန္းထားပါသည္။

Wednesday, January 2, 2013

“ဓမၼျဖင့္သာ..ေက်းဇူးဆပ္ပါရေစအေဖ”


“ဓမၼျဖင့္သာ..ေက်းဇူးဆပ္ပါရေစအေဖ”
ဒီေန႔ဟာ ကၽြန္မဘ၀အတြက္ ျဖစ္ေစခ်င္ေသာဆႏၵေလးတစ္ခု ၿပီးေျမာက္သြားခဲ့ပါၿပီ၊ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ ဖခင္ကို ပဥၹင္းခံေပးခ်င္ခဲ့တာ ကၽြန္မရဲ႕ ပါရမီျဖည့္ဆည္းခ်င္တဲ့ကုသိုလ္ေလးတစ္ခုပါ၊ ဒါေပမယ့္လည္း ဖခင္ရဲ႕အနားမွာ ေက်ာင္း ဒါယိကာမေလးအျဖစ္ ေ၀ယ်ာ၀စၥေတြျပဳစုလုပ္ေကၽြးခြင့္မရခဲ့တဲ့အတြက္ေတာ့..၀မ္းနည္းမိသလို၊ ၀မ္းလည္းသာမိခဲ့ရပါတယ္..။
အေဖဟာ သကၤန္းရုံဖို႔ထက္ ကတုံးတုံးရမွာကို သူက အေၾကာက္ဆုံးပါပဲ…ဘာေၾကာင့္ရယ္ဆိုတာေတာ့ ကၽြန္မလည္း မေျပာတတ္ ေလာက္ေအာင္ပါပဲ၊ ကၽြန္မလူမွန္းသိတတ္စအရြယ္ကတည္းက..တရားေတြနဲ႔ နီးစပ္မႈရွိေနၿပီဆိုကတည္းက အေဖ့ကို ပါရမီျဖည့္ဆည္းေပးခ်င္ခဲ့တာပါ…ထို႕အတြက္ေၾကာင့္လည္း ဒါယိကာမေလးအျဖစ္ခံယူၿပီး ပဥၹင္းခံေပးဖို႔ ေျပာခဲ့ဖူးတာေတြက လည္း အႀကိမ္ေပါင္းမေရတြက္ႏိုင္ခဲ့ေတာ့ပါဘူး…၊အေဖဟာ ဘိုးဘြားမ်ားလက္ထက္ကမွပင္ ပဥၹင္းခံဖူးခဲ့ျခင္းလည္းမရွိပါဘူး၊ ဘိုးဘြားေတြကလည္း သားေယာက္်ားေလးဆိုၿပီး တိုက္တြန္းေပးခဲ့တာ..ႏႈိးေဆာ္ေပးခဲ့တာမ်ိဳးမရွိခဲ့ဖူးပါဘူး…ကၽြန္မအျပင္ အေဖ့ကို ပဥၹင္းခံေစခ်င္ခဲ့တာကေတာ့…အေမလည္း အပါအ၀င္ေပါ့…။
ခုေတာ့ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ဆႏၵေလးေတြကိုယ္စီ ျပည့္၀ခဲ့ရသလို…အေဖ့အတြက္လည္း ပစၥဳပၸာန္ဟာ အေကာင္းဆုံးအခ်ိန္ေလးျဖစ္ေနခဲ့ပါ ၿပီ…၊ အေဖဟာ သကၤန္းမရုံခ်င္သည့္အေၾကာင္းအရာကေတာ့ ကတုံးမတုံးခ်င္တာပါပဲ၊ သူ႔မွာ ကုသိုလ္စိတ္ေတြအမ်ားႀကီးရွိပါ တယ္…၊ ကုသိုလ္တရားေတြလုပ္ခ်င္တဲ့စိတ္ေတြလည္းရွိခဲ့ပါတယ္၊ သားသမီးေတြ၏ ပညာေရး၊ စီးပြားေရး၊ လူမႈေရး၊ စေသာ အေရးေတြနဲ႔သာ အခ်ိန္ေတြကုန္ဆုံးေနခဲ့ရပါတယ္၊

အေဖေျပာဖူးခဲ့တဲ့….“အူမေတာင့္မွသီလေစာင့္”ဆိုတဲ့စကားကို ကၽြန္မကပဲ ေခ်ဖ်က္ခဲ့ရပါတယ္….။
လူေတြဟာ အေၾကာင္းတရားမ်ိဳးစုံေတြေၾကာင့္ ကုသိုလ္ေရးေတြကိုအားနည္းခဲ့ၾကေပမယ့္ ကၽြန္မရဲ႕ဖခင္ကိုလည္း ထိုသို႔မျဖစ္ ေစခ်င္ပါဘူး၊ ထိုသို႔ေသာအေဖေျပာလာမည့္စကားမ်ားကိုလည္း ကၽြန္မစိတ္ထဲမွာ ဘ၀င္မက်ခဲ့ပါဘူး၊ “မရွိလို႔မလွဴ၊ မလွဴလို႔မရွိ” ဆိုတဲ့စကားကိုလည္း လူအမ်ားက အဓိပၸါယ္ေတြကြဲလြဲစြာသတ္မွတ္ခဲ့ၾကပါတယ္…တစ္ကယ္ဆိုေတာ့ လူတို႔ထင္ျမင္ ယူဆခ်က္ ေတြဟာ တလြဲအေတြးေတြနဲ႔သာျဖစ္ေနၾကပါတယ္၊ ထိုအတြက္ေၾကာင့္လည္း…အေဖဟာလည္း “အူမေတာင့္မွ သီလေစာင့္” ဆိုၿပီး ျဖစ္သြားခဲ့ပါေတာ့တယ္..။
ကၽြန္မရဲ႕အေဖဟာ သူ၏ေမြးရပ္ေျမေလးမွာ ပဥၹင္းခံလိုတဲ့ဆႏၵျပင္းျပခဲ့တာေၾကာင့္…ကၽြန္မလည္း အေ၀းကပဲ ၾကည္ညိဳေန ခဲ့ရပါတယ္…၊ကၽြန္မရဲ႕စိတ္ေတြ အတိုင္းမသိပီတိေတြျဖစ္ခဲ့ရပါတယ္၊ အေဖ့ကို လူ၀တ္ဘ၀မွာ ရွိခိုးဦးခ်ရျခင္းထက္၊ သကၤန္း၀တ္ ျဖင့္ ဦးခ်ေနခ်င္မိပါရဲ႕၊ သို႔ေပမယ့္လည္း ကၽြန္မရဲ႕အခြင့္က မသာခဲ့ျပန္ပါဘူး…။
ဒီေန႔ေတာ့ အေဖဟာ ကၽြန္မကို ဖုန္းဆက္လာျပန္ပါေတာ့တယ္…
“ကလင္…ကလင္…ကလင္”
“ဟယ္လို…အေဖ…သကၤန္း၀တ္ႀကီးနဲ႔လား”
ဖုန္းနံပါတ္ကိုၾကည့္လိုက္ရုံျဖင့္ အေဖ့ရဲ႕ဖုန္းနံပါတ္ဆိုတာကို ကၽြန္မသိလိုက္ရပါၿပီ…လူကိုမျမင္ရ၍ သကၤန္း၀တ္မည္ဆိုသည္ကို သိေနခဲ့ေပမယ့္လည္း ေမးခဲ့ရျပန္ပါေသးသည္။
“ေအး…သမီး…မဟုတ္ပါဘူး…တင္ပါ့ဘုရား…ဟာ…”
ကၽြန္မ ဖုန္းေလးကို ကိုင္ကာျဖင့္ တစ္ခစ္ခစ္ရယ္ေနမိခဲ့သည္…ကၽြန္မလည္း ဘာေျပာရမွန္းမသိျဖစ္ေနခဲ့သည္…အေဖလို႔ပဲ ေခၚရမည္ေလာ..ဥဴးပဥၹင္းလို႔ပဲေခၚရမည္ေလာျဖစ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာဘဲ..
“ကဲကဲ..ဒကာမေလး…ကိုယ္ေတာ္ၾကြလာၿပီ…ဒါပဲ”ဟုဆိုၿပီး ဖုန္းခ်ေတာ့မည္အျပဳတြင္..
“တင္ပါ့ဘုရား”ဟုဆိုၿပီး ကၽြန္မလည္း ဖုန္းေလးကို ေကာက္ခါငင္ကာျဖင့္ ခ်ခဲ့ရသည္။
ထိုေန႔လိုအေပ်ာ္မ်ိဳး ကၽြန္မတင္မဟုတ္ ကၽြန္မ၏မိခင္သည္လည္း ဘယ္ေလာက္ပင္ေပ်ာ္လိုက္မည္လဲ…အေပ်ာ္ဆိုတာထက္ပင္ ပီတိေတြျဖစ္လိုက္မိမွာ ေတြးမၾကည့္ရုံနဲ႔ပင္ သိလိုက္ပါသည္…အေဖဟာ သကၤန္းရုံဖို႔…ကတုံးတုံးဖို႔ကို အႀကိမ္ႀကိမ္ျငင္းပယ္ခဲ့တာ ႏွစ္ေပါင္းအေတာ္ၾကာခဲ့ပါၿပီ၊ ယခုဆိုရင္ သူဟာ သာသနာ့ေဘာင္မွာေပါ့…ထိုကုသိုလ္ဟာ..အေဖ့အတြက္ အတိတ္ကျပဳခဲ့တဲ့ ကုသိုလ္က အက်ိဳးထင္လာတာပဲလို႔ ျမင္မိပါတယ္…ကံကံ၏အက်ိဳးဆိုတာကို ကၽြန္မေကာင္းေကာင္းသေဘာေပါက္မိလိုက္ပါ သည္၊ အတိတ္ရဲ႕အေၾကာင္းတရားေတြဟာ..ပစၥဳပၸာန္မွာ အက်ိဳးထင္လာခဲ့သလို…ပစၥဳပၸာန္ရဲ႕အေၾကာင္းတရားေတြကလည္း အနာဂါတ္အတြက္ အက်ိဳးတရားဆိုတာကို နားလည္လိုက္မိပါေတာ့သည္..မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစ..အေဖ့အတြက္ ေက်းဇူးဆပ္ခြင့္ႀကံဳ ခဲ့ရတဲ့အတြက္ အတိုင္းမသိပီတိျဖစ္ရပါတယ္…
“အေဖေရ…သမီးေတာ့ေလ..အေဖ့ကို ဥစၥာစည္းစိမ္ေတြနဲ႔ ျပဳစုလုပ္ေကၽြးခဲ့ရတာေတြထက္…ခုလို ဓမၼနဲ႔ ေက်းဇူးဆပ္ခြင့္ရတဲ့ အတြက္….ေသေပ်ာ္ပါၿပီအေဖရယ္….”


ေနျခည္သစ္ႏြယ္(ျပည္)
www.naychithitnwe.com

No comments: