Naychi

“ကဗ်ာ” ဆိုတာ... ႏွလုံးသားရဲ႕ အနက္ရႈိင္းဆုံး တစ္ေနရာကေန ခံစားမႈပဥၥလက္နဲ႔ ခဲရာခဲဆစ္တူးေဖာ္ရရွိတဲ့ ကိန္းဂဏန္းမဲ့ တန္ဘိုးအရွိဆုံး ေက်ာက္မ်က္အကၡရာေလးေတြပါေနာ္... ဒီေက်ာက္မ်က္အကၡရာေလးေတြကို ႏွစ္ဦးသားရင္ခုန္သံ မွ်ေ၀စီျခယ္ရင္း... ထပ္တူညီႏွလုံးသားအျမႊာရဲ႕ အမွတ္တရ “ အႏုပညာမွတ္တိုင္ ” အျဖစ္ သက္၀င္လွပေစခဲ့ပါၿပီ....။ ထာ၀ရကမၺည္းတင္...ရွင္သန္ပါေစသား.....။

“ခ်စ္သူကဗ်ာ”၀ဘ္ဆိုဒ္ကို (၁၂-၈-၂၀၁၂)တနဂၤေႏြေန႔တြင္ “ေရႊၿမိဳ႕ေတာ္”http://www.shwemyotaw.com “ကိုၿငိမ္း” မွ လွဴဒါန္းထားပါသည္။

Monday, June 4, 2012

“စိတ္ကူးယဥ္ထဲက သတို႔သမီး”

“စိတ္ကူးယဥ္ထဲက သတို႔သမီး”

စာေရးဆရာႀကီးတစ္ေယာက္ရဲ႕ စာေပေဟာေျပာပြဲအသံဖိုင္ေလးကို နားေထာင္မိရင္း…သူကေျပာတယ္ စိတ္ကူးယဥ္လို႔ရတယ္တဲ့၊ ဒါေပမယ့္ ျဖစ္ႏိုင္မယ့္စိတ္ကူးကိုယဥ္တာကအေကာင္းဆုံးပဲလို႔ ေျပာခဲ့တယ္။ အဲ့ဒီစာေရးဆရာႀကီးရဲ႕ စကားေလးတစ္ခြန္းကိုၾကားၿပီး ကၽြန္မလည္း စိတ္ကူးေလးတစ္ခု ယဥ္ၾကည့္ခဲ့မိပါေတာ့တယ္….. အဲ့ဒီစိတ္ကူးေလးတစ္ခုကေတာ့-
ကၽြန္မငယ္စဥ္က ေမေမက ေမးခြန္းေလးတစ္ခုေမးခဲ့တယ္…

“သမီး….ဘာျဖစ္ခ်င္လဲတဲ့”
အဲ့ဒီအရြယ္ ကၽြန္မက အသက္ဆယ္ႏွစ္ေလာက္သာ၊ ကၽြန္မျပန္ေျပာလိုက္မိသည္က ….
“ေမေမ….သမီး သတို႔သမီးေလးျဖစ္ခ်င္ပါတယ္”
ဘာမွန္းမသိတဲ့အရြယ္ကတည္းက သတို႔သမီးေလးျဖစ္ခ်င္ခဲ့တာ ခုဆို ႏွစ္ေတြအေတာ္ၾကာေနခဲ့ပါေရာလား… ကၽြန္မ သတို႔သမီးေလးျဖစ္ခ်င္ခဲ့ေပမယ့္ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္မွမရွိခဲ့လို႔ ကၽြန္မရဲ႕ဆႏၵေတြ ျပည့္စုံမလာခဲ့ပါဘူး ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မရဲ႕စိတ္ကူးယဥ္အိပ္မက္ေတြထဲမွာေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕နံေဘးမွာ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ရွိလာခဲ့တယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ခ်စ္သူနဲ႔ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ အရမ္းခ်စ္ခဲ့ၾကတယ္။
ခ်စ္သူနဲ႔ကၽြန္မ လက္ထပ္ေတာ့မယ့္အခ်ိန္ကို ေရာက္လာခဲ့တဲ့အခါ….ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ အရမ္းေပ်ာ္ခဲ့ရတဲ့ေန႔ေလးတစ္ေန႔ေပါ့…ခ်စ္သူနဲ႔ကၽြန္မရဲ႕ သီးျခားခ်စ္ကမၻာအိမ္ေလးကို အတူတူဖန္တီးတည္ေဆာက္ဘို႔ ကိုယ္စီစိတ္ကူးေလးေတြရွိခဲ့ၾကတယ္…ခ်စ္သူကေျပာတယ္ ကၽြန္မကို…
“စိတ္ကူးနဲ႔ကိုတို႔ရဲ႕ အိမ္ကေလးကို decorationလွလွေလးေတြဆင္ၾကမယ္ေနာ္”
အဲ့ဒီလိုေျပာလာတဲ့ ကၽြန္မခ်စ္သူရဲ႕စိတ္ကူးကို ကၽြန္မအေကာင္အထည္ေဖာ္လိုက္မိတယ္….ကၽြန္မတို႔ရဲ႕အိမ္ကေလးဟာ  ျခံ၀န္းေလးထဲကို စတင္၀င္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ အျဖဴေရာင္ႏွင္းဆီ၊ အျဖဴေရာင္သစ္ခြပန္းပင္ေလးေတြ စီတန္းၿပီး စိုက္ထားခဲ့တယ္။ ျခံထဲမွာ ကၽြန္မနဲ႔ခ်စ္သူ ထိုင္ဖို႔ရာ ခုံတန္းေလးတစ္ခု၊ ျမက္ခင္းစိမ္းစိမ္းေလးေတြလည္းရွိေသးတယ္။ အိမ္ေလးထဲကို ၀င္လိုက္ရင္ ခန္းဆီးလိုက္ကာ ဆင္စြယ္ေရာင္ေလးေတြနဲ႔…ဧည့္ခန္းကိုၾကည့္လိုက္ျပန္ေတာ့ ကၽြန္မနဲ႔ခ်စ္သူတို႔အတြက္ ႏွင္းဆီရနံ႔သင္းသင္းေလးနဲ႔ ပန္းအိုးေလးတစ္လုံးရွိတယ္…အိမ္ကေလးထဲမွာ ပစၥည္းေတြအမ်ားႀကီးရွိေနတာကို ကၽြန္မေရာခ်စ္သူပါ မႀကိဳက္ၾကပါဘူး…အိမ္ေလးထဲက နံရံေတြကို ပန္းႏုေရာင္ေဆးပန္းခ်ီ ျခယ္မႈန္းထားခဲ့ၾကတယ္… အိပ္ခန္းမွာေတာ့ ကၽြန္မနဲ႔ခ်စ္သူအတြက္ ႏွစ္ေယာက္အိပ္ကုတင္ေလးတစ္လုံးႏွင့္အတူ တီဗြီေလး(၁)လုံးရွိတယ္… ကုတင္ေလးေဘးမွာေတာ့ ခ်စ္သူနဲ႔ကၽြန္မအတြက္ စာေရးစားပြဲတစ္လုံး၊ ဒိုင္ယာရီစာအုပ္ေလးတစ္အုပ္…ကၽြန္မနဲ႔ခ်စ္သူတို႔ရဲ႕ တစ္ေန႔တာရင္ထဲကစကားေလးေတြကို မွတ္တမ္းတင္ဘို႔ေပါ့…
ကၽြန္မတို႔ရဲ႕အိမ္ကေလးကို အလွဆင္ၿပီးၿပီဆိုေတာ့ ကၽြန္မနဲ႔ခ်စ္သူ လက္ထပ္ၿပီးတဲ့အခါ ေနစရာအိမ္ကေလးတစ္လုံးကို ပိုင္ဆိုင္ခဲ့ၾကပါၿပီ…..
ကၽြန္မနဲ႔ခ်စ္သူတို႔အတြက္ ဖိတ္စာေလးတစ္ေစာင္ စီစဥ္ရအုံးမည္….
“စိတ္ကူးတို႔ ဖိတ္စာေလးက…အျဖဴေရာင္ေလးေနာ္…..ကို”

 “စိတ္ကူး…ကိုတို႔ ဘယ္မွာလက္ထပ္ၾကမလဲဟင္”
ကၽြန္မတို႔ခ်စ္သူႏွစ္ဦးရဲ႕ စိတ္ကူးေလးကေတာ့….
“ပထမဦးဆုံးေန႔”….ကၽြန္မနဲ႔ခ်စ္သူ အျဖဴေရာင္သတို႔သား၀တ္စုံေလးရယ္…အျဖဴေရာင္သတို႔သမီး၀တ္စုံေလးနဲ႔ တရားရုံးမွာ လက္ထပ္ၾကမယ္….ျမန္မာဆန္တဲ့၀တ္စုံေလးနဲ႔ေပါ့။
“ဒုတိယေန႔”….မဂၤလာဧည့္ခံပြဲတဲ့….အဲ့ဒီေန႔ေလးမွာ ကၽြန္မနဲ႔ခ်စ္သူရဲ႕ မဂၤလာ၀တ္စုံေလးက အေရာင္ေဖ်ာ့ေတာ့ေတာ့ရွိတဲ့ အ၀ါေရာင္ ၀တ္စုံေလးနဲ႔ေပါ့..ဒါေပမယ့္ ျမန္မာ၀တ္စုံေတာ့မဟုတ္ပါဘူး…. အေနာက္တိုင္း၀တ္စုံဆန္ဆန္ေလးေပါ့….ကၽြန္မရဲ႕သတို႔သမီး၀တ္စုံေလးက ရိုးရွင္းလြန္းတဲ့ဂါ၀န္ေလးေပါ့ ခ်စ္သူရဲ႕၀တ္စုံေလးကေတာ့…အျဖဴေရာင္ေလးနဲ႔အနက္ေရာင္ေဖာက္ထားတဲ့၀တ္စုံေလးတစ္စုံရယ္….
အဲ့ဒီေန႔ေလးမွာ ကၽြန္မ သိပ္ကိုလွေနမွာဘဲလို႔ေျပာေတာ့ ခ်စ္သူက….
“သိပ္လွတာပဲ စိတ္ကူးရယ္….”

 လက္ထပ္တဲ့ေန႔ေလးမွာ ကၽြန္မနဲ႔ခ်စ္သူ တစ္ေယာက္ကိုတေယာက္ ၾကင္ၾကင္နာနာနဲ႔ လက္ထပ္လက္စြပ္ေလးကို ဆင္ျမန္းေပးၾကရင္း….

 “စိတ္ကူး….ဘယ္ေတာ့မွ မခၽြတ္ေၾကးေနာ္…အၿမဲတမ္း၀တ္ထားရမယ္”
ကၽြန္မအၿမဲတမ္းဆင္ျမန္းထားမယ့္ ခ်စ္သူကေပးတဲ့လက္စြပ္ေလးပါ…တန္ဘိုးလည္းထားသလို…ျမတ္ႏိုးပါတယ္
“စိတ္ကူးနဲ႔ကို လက္ထပ္ၿပီးရင္ ဟန္းနီးမြန္းခရီးထြက္ၾကမယ္ေနာ္”
ခ်စ္သူမေျပာခင္အခ်ိန္တည္းက ကၽြန္မစဥ္းစားၿပီးသားမို႔ စိတ္တူကိုယ္တူျဖစ္ခဲ့ရသည္… ကၽြန္မတို႔ေတြ အပန္းလည္းေျပရမယ္…ေအးခ်မ္းေနရမယ္…သဘာ၀ဆန္ဆန္လွပတဲ့ၿမိဳ႕ေလးကို ဟန္းနီးမြန္းထြက္ၾကဘို႔ ဆုံးျဖတ္ခဲ့ၾကပါေတာ့တယ္….

 “စိတ္ကူး…ေပ်ာ္လားဟင္…”
“ေပ်ာ္တာေပါ့ ကိုရယ္”
ကၽြန္မနဲ႔ခ်စ္သူ လက္ထပ္တဲ့ေန႔မွာ ကၽြန္မရ႕ဲခ်စ္သူက အနမ္းပြင့္ေလးတစ္ခ်က္ေပးခဲ့တယ္….အဲ့ဒီေန႔ေလးဟာ ကၽြန္မအတြက္ ေပ်ာ္ရႊင္စရာေကာင္းၿပီး ခ်ိဳၿမိန္တဲ့အရသာေတြနဲ႔ ၿပီးျပည့္စုံတဲ့ သတို႔သမီးေလးျဖစ္သြားခဲ့ပါၿပီ…. တကယ္ဆိုေတာ့…..အဲ့ဒီသတို႔သမီးေလးဟာ ကၽြန္မအိပ္မက္ေတြမက္ၿပီး စိတ္ကူးထဲက သတို႔သမီးေလး ျဖစ္ခြင့္ရခဲ့တာပါ….ကၽြန္မ အိပ္မက္ကႏိုးလာတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့..ကၽြန္မရဲ႕နံေဘးမွာ…အထီးက်န္ဆန္စြာ… ပန္းပြင့္ေတြက ေျခာက္ေသြ႔ၿပီး ႏြမ္းလ်ေနတယ္…. ငွက္ကေလးေတြကလည္း ေတးမဆိုခ်င္ေတာ့… စမ္းေခ်ာင္းေလးေတြကလည္း စီးဆင္းလိုတဲ့ဆႏၵေတြမရွိႏိုင္သလို ကၽြန္မတစ္ေယာက္လည္း ကၽြန္မရဲ႕ “စိတ္ကူးယဥ္ေလးထဲက သတို႔သမီးေလး”ဘ၀ကို အိပ္မက္ထဲကေန ႏုိးမထခဲ့ခ်င္ေတာ့ပါဘူး….

ေနျခည္သစ္ႏြယ္(ျပည္)

No comments: