Naychi

“ကဗ်ာ” ဆိုတာ... ႏွလုံးသားရဲ႕ အနက္ရႈိင္းဆုံး တစ္ေနရာကေန ခံစားမႈပဥၥလက္နဲ႔ ခဲရာခဲဆစ္တူးေဖာ္ရရွိတဲ့ ကိန္းဂဏန္းမဲ့ တန္ဘိုးအရွိဆုံး ေက်ာက္မ်က္အကၡရာေလးေတြပါေနာ္... ဒီေက်ာက္မ်က္အကၡရာေလးေတြကို ႏွစ္ဦးသားရင္ခုန္သံ မွ်ေ၀စီျခယ္ရင္း... ထပ္တူညီႏွလုံးသားအျမႊာရဲ႕ အမွတ္တရ “ အႏုပညာမွတ္တိုင္ ” အျဖစ္ သက္၀င္လွပေစခဲ့ပါၿပီ....။ ထာ၀ရကမၺည္းတင္...ရွင္သန္ပါေစသား.....။

“ခ်စ္သူကဗ်ာ”၀ဘ္ဆိုဒ္ကို (၁၂-၈-၂၀၁၂)တနဂၤေႏြေန႔တြင္ “ေရႊၿမိဳ႕ေတာ္”http://www.shwemyotaw.com “ကိုၿငိမ္း” မွ လွဴဒါန္းထားပါသည္။

Monday, June 4, 2012

“မိခင္ႏွင့္တူေသာ”

“မိခင္ႏွင့္တူေသာ”

ေအးေဆးတည္ၿငိမ္စြာေနတတ္ၿပီး အရာရာမွာ နားလည္ေပးခဲ့သူ၊ မိသားစုေတြအေပၚမွာ သိတတ္သူ ဘ၀ကေပးလာတဲ့၀န္ထုပ္၀န္ပိုးဆိုေပမယ့္လည္း ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ ကုသိုလ္တစ္ခုလို႔မွတ္ယူတတ္ခဲ့ပါၿပီ၊ မိခင္ဆိုတဲ့ေနရာေလးကို မေရာက္လာေသးမယ့္လည္း မိခင္နဲ႔တူေသာစိတ္ေတြ၊ ေစတနာေတြ၊ ေမတၱာေတြ အရာအားလုံးက ကၽြန္မကို ရင့္က်က္ေစခဲ့သူတစ္ေယာက္ ျဖစ္ေစခဲ့ပါၿပီ…
ခုလည္း ကၽြန္မအတြက္ မေမွ်ာ္လင့္ေသာ ကံၾကမၼာတရားတစ္ခုက ရိုက္ခတ္လို႔လာျပန္ပါၿပီ၊ တေနမကုန္ခင္ ေမာင္ေလးျပန္မလာတဲ့အခါ စိုးရိမ္ပူပန္တဲ့စိတ္ေတြက မီးေတာက္တစ္ခုလို ပူေဆြးေနရပါၿပီ… ဘယ္မ်ားသြားလိုက္တာလဲ.. ဘယ္သူေတြနဲ႔မ်ားသြားေနသလဲ… ဘာေတြမ်ားလုပ္ေနသလဲဆိုတဲ့စိတ္ေတြက ကၽြန္မရင္ကို လႈတ္ခတ္ေစခဲ့ပါတယ္ အခ်ိန္ေတြသာေစာင့္ရင္းကုန္ဆုံးခဲ့ၿပီ ေမာင္ေလးျပန္မလာေတာ့ပါ၊

ကၽြန္မ ငိုရမွာလား၊ ဒါမွမဟုတ္ ရယ္ေနရမလားဆိုတာလည္း ေ၀ခြဲမရေတာ့ပါ…ဒီအခ်ိန္မွာဘဲ ကၽြန္မဆီကို ေရာက္လာခဲ့သူေတြကေတာ့….
“ပန္းေ၀နဲ႔ေတြ႕ခ်င္လို႔ပါရွင္…”
“ဟုတ္ကဲ့…ကၽြန္မ ပန္းေ၀ပါရွင္”
“ညည္းေမာင္ေလးေရာ….”
ကၽြန္မသိလိုက္ပါၿပီ ဘယ္သူဘယ္၀ါဆိုတာ အတိအက်မေျပာႏိုင္ေပမယ့္ သမီးေတြရဲ႕ မိခင္တစ္ဦးဆိုတာကို နားလည္လိုက္ပါၿပီ….။
“ဟုတ္ကဲ့ပါ အန္တီ…”
“ကၽြန္မလည္း တစ္ေန႔လုံး စိတ္ပူေနခဲ့တာပါ၊ အျပင္ကိုခဏဆိုၿပီးထြက္သြားတာပါပဲ၊ အန္တီ့သမီးနဲ႔ ေအာင္စာရင္းသြားၾကည့္မယ္ဆိုၿပီး ထြက္သြားတာပါ..ခုခ်ိန္ထိဆိုရင္ေတာ့ ေသခ်ာသေလာက္ပါပဲ… ခိုးရာလိုက္ေျပးသြားၿပီထင္ပါတယ္”
“ဘယ္လိုလုပ္ၾကမလဲ…”
“အန္တီရယ္….ကၽြန္မလည္းမတတ္ႏိုင္ဘူးေလ….သူတို႔က ဖုန္းေလးေတာင္မွ ဆက္ေဖာ္မရခဲ့တာ… ကၽြန္မ တို႔လည္းလိုက္ရွာပါတယ္…သတင္းရတာနဲ႔ ခ်က္ခ်င္းအေၾကာင္းျပန္ေပးပါ့မယ္ေနာ္”
သမီးရွင္ဆိုျပန္ေတာ့လည္း ပူပန္ေနမယ္ဆိုတာ ကၽြန္မစာနာမိျပန္ပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္လည္း လိုက္သြားသူေတြကလည္း ကေလးသာသာ၊ ကၽြန္မဆီကိုလိုက္လာၾကတဲ့သူေတြက ေယာက္်ားေတြအမ်ားႀကီး ၀ိုင္းလာၿပီး ကၽြန္မေမာင္ေလးကိုမ်ား ရိုက္ၾကေတာ့မလား ထုၾကေတာ့မလားဆိုတဲ့ပုံစံေတြ၊ ခုခ်က္ခ်င္းသာေတြ႕ခဲ့ရင္ သူတို႔ ဘာလုပ္ၾကမည္နည္း၊ သမီးရွင္က လိုက္ရွာတာ ဒီလိုအမူအယာေတြနဲ႔ ကၽြန္မရဲ႕ ဘ၀မွာ မျမင္ေတြ႕ဘူးခဲ့လို႔ အထူးအဆန္းျဖစ္ၿပီး ေသာကေတြေရာ၊ ဗ်ာပါဒေတြပါ ေရာေထြးေနခဲ့ၿပီး ေခါင္းငိုက္စိုက္သာခ်လိုက္မိပါေတာ့သည္….
ကၽြန္မရဲ႕စိတ္ထဲ အေတြးေတြ၀င္လာမိျပန္သည္၊ ေမာင္ေလးရယ္ ဟိုးငယ္စဥ္တည္းက မမက ဒါဆိုဒါပဲလုပ္တတ္တဲ့ေမာင္ေလး ခုေတာ့ ဘာလို႔မ်ား ဒီလိုလုပ္သြားခဲ့ရတာလည္းဟင္၊ မမတို႔ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ စိတ္ပူေနမလဲဆိုတာကို သိခဲ့ရင္ ဘယ္ေလာက္မ်ားေကာင္းမလဲေနာ္…. ေတြးရင္းနဲ႔ဆိုသလို မထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္ေသာမ်က္ရည္စေတြက မ်က္၀န္းအိမ္မွာစိုရႊဲေနသလို ရႈိက္ႀကီးတငင္နဲ႔ပင္ ကၽြန္မငိုေၾကြးခဲ့ရပါေတာ့သည္….
အလုပ္ထဲကေနအိမ္အျပန္ ေရာက္လာၾကေသာ သမီးရွင္ေတြက တညလုံးဆိုသလိုပင္၊ သမီးရွင္တို႔ျပဳသမွ် အမူအယာေတြက ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ ခါးသီးတဲ့အျပဳအမူမ်ိဳးေတြပင္….
“အစ္မ..အစ္မတို႔သိရင္လည္း ေျပာျပပါ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဘက္က ကေလးေတြကို ေပးစားမွာပါ၊ ဘာမွလည္းမလုပ္ပါဘူး”
“မဟုတ္ပါဘူးရွင္…ကၽြန္မတို႔က ဘာေၾကာင့္ဒီလိုလုပ္ရပါ့မလဲ”
ကၽြန္မရဲ႕မိဘေတြ သမီးရွင္ေတြရဲ႕အလယ္မွာ မ်က္ႏွာငယ္ရတာကိုၾကည့္ၿပီး စိတ္ထဲမခ်မ္းမေျမ့ျဖစ္လာရသည္၊ ေမာင္ေလးကိုစိတ္ဆိုးရမလား၊ ဘယ္သူ႔ကိုအျပစ္တင္ရမလဲဆိုတာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ အစိုင္အခဲတစ္ခုပင္… တစ္ညလုံးပဲဆိုသလို ျပန္လာေလမလားဆိုတဲ့အသိစိတ္၊ စိုးရိမ္စိတ္ေတြနဲ႔အတူ မစားႏိုင္မေသာက္ႏိုင္ ျဖစ္ခဲ့ရသည္က ကၽြန္မနဲ႔အတူ မိဘေတြေပါ့၊ ေမာင္ေလးေတြကို သိပ္ခ်စ္ခဲ့တာ မိဘေတြအသိဆုံး ျဖစ္ခဲ့တာမို႔ မိဘေတြလည္း မၾကည့္ရက္ႏိုင္ၾကၿပီ…။
ေနာက္တစ္ေန႔မနက္ခင္းေလးမွာေတာ့…ကၽြန္မေမာင္ေလးရဲ႕သူငယ္ခ်င္းဆိုသူ ေက်ာ္ဇင္ေသာ္ ေရာက္လာခဲ့ သည္…
“အစ္မ..”
“ဟယ္..ေမာင္ေလး…လာ…လာ…ထိုင္ပါအုံး”
“ဟုတ္ကဲ့…အစ္မ”
“ညကေလ အစ္မေမာင္ေလးတို႔ ကၽြန္ေတာ့္အိမ္ကိုလာၾကတယ္…သူတို႔ တျခားၿမိဳ႕ကို ဆက္သြားမယ္ေျပာတယ္..၊ ပိုက္ဆံကလည္းမပါဘူးတဲ့၊ ကၽြန္ေတာ့္ဆီက ပိုက္ဆံေခ်းသြားတယ္၊ လူႀကီးေတြကိုလည္း ေၾကာက္လို႔တဲ့ေလဗ်ာ….ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ တားပါေသးတယ္…ဒါေပမယ့္ ေနာက္ေန႔မွ ျပန္လာမယ္ေျပာၾကတယ္ဗ်..”
“ျဖစ္မွျဖစ္ရေလေမာင္ေလးရယ္….”
“ဒါဆိုေလ ေမာင္ေလး…အမကို တခုေလာက္ကူညီပါေနာ္”
“ဒီမွာေရာ့ ပိုက္ဆံ…သူတို႔ကိုေပးေပးပါေနာ္….ေလာေလာဆယ္ေတာ့ အစ္မမွာ ဒါပဲပါလာတယ္၊ ေမာင္ေလးဆီက ေခ်းထားတာေရာ ဘယ္ေလာက္လဲ၊ အစ္မျပန္ေပးမယ္ေနာ္”
“ရပါတယ္ အစ္မရယ္”
ေျပာေျပာဆိုဆိုႏွင့္ပင္ ကၽြန္မ၀မ္းသာသြားခဲ့ရသည္၊ ခ်က္ခ်င္းဆိုသလိုပင္ ကၽြန္မမိဘေတြကို ဖုန္းေလးတစ္ခ်က္ဆက္ခဲ့ၿပီး ေမာင္ေလးကို ရွာပုံေတာ္ဖြင့္ခဲ့ရေတာ့ပါသည္…။
ေနာက္တစ္ေန႔အိမ္ျပန္ခ်ိန္မွာေတာ့….
“အစ္မေရ…”
ကၽြန္မ နားစြင့္မိလုိက္သည္၊ ဒါ ..ကၽြန္မေမာင္ေလးရဲ႕အသံမဟုတ္လား..
“ဘယ္သူလဲေဟ့…..ေမာင္ေလးမဟုတ္လားဟင္…”
“အစ္မေရ…အစ္မေယာင္းမကေလ…အစ္မကိုေၾကာက္လို႔တဲ့ေလ”
ကၽြန္မအေျပးကေလးတက္သြားေတာ့…ဟုတ္ပါသည္ ေမာင္ေလးနဲ႔ညီမေလးကိုေတြ႕ရသည္….ကၽြန္မရင္ေတြ ဒိုင္းကနဲေနေအာင္ ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ရသည္..ကၽြန္မေတာင္ ဒီေလာက္ျဖစ္ေနရင္…ကၽြန္မမိဘေတြ ဘယ္ေလာက္မ်ား ေပ်ာ္လိုက္မလဲလို႔ ေတြးရင္း ပီတိမ်က္ရည္က်ခဲ့ရသည္….
“ဘာလို႔လဲ ညီမေလးရယ္၊ အစ္မက ေမာင္ေလးနဲ႔ညီမေလးကို ဘာမွမလုပ္ပါဘူး၊ ဆူလည္းမဆူဘူး၊ စိတ္လည္းမဆိုးဘူးေနာ္”
ကၽြန္မေျပာလိုက္သည္မွ ေမာင္ေလးနဲ႔ညီမေလးတို႔ အၿပံဳးပန္းမ်က္ႏွာေ၀ဆာေနခဲ့ၾကသည္…. သမီးရွင္တို႔ရဲ႕အျပဳအမူေတြ ၾကမ္းတမ္းခဲ့ေပမယ့္ ကၽြန္မဘ၀မွာ ေယာင္းမဆိုတဲ့သေကၤတေလးကို စာသားလို႔သာ ထင္မွတ္ခဲ့ရၿပီး ညီမေလးတစ္ေယာက္ရလိုက္ပါလားဆိုတဲ့အသိေတြက အေပ်ာ္ေတြကိုေပး ေစခဲ့ပါတယ္…..။
ျပႆနာတစ္ခုၿပီးသြားခဲ့ေပမယ့္ တစ္ခုကဆက္ရအုံးမယ္ဆိုတာ ကၽြန္မဦးေႏွာက္ထဲမွာ ၀င္ေရာက္ေနရာယူခဲ့ျပန္ပါၿပီ၊ အရာရာမွာ ဦးေဆာင္ေနခဲ့ရတဲ့ ကၽြန္မတစ္ေယာက္ ဦးေႏွာက္ေတြ၊ စိတ္ေတြ၊ ပညာေတြ အားလုံးကိုအသုံးခ်ရေတာ့မယ္၊ သမီးရွင္ေတြ ဘာေတြေျပာလာမယ္၊ ဘယ္လိုေတြဖ်က္ဆီးၾကအုံးမယ္ဆိုတာ ကၽြန္မမသိႏိုင္ခဲ့ပါဘူး….
ေနာက္တစ္ေန႔ရဲ႕နံနက္ခင္းမွာေတာ့…ကၽြန္မျမင္ေတြ႕လိုက္ရသည္က သမီးရွင္တို႔…
“ကဲ သားေလး၊ ဦးတို႔နဲ႔တခါတည္းလိုက္ခဲ့မလား၊ ဒါမွမဟုတ္ ဦးသမီးကိုပဲေခၚသြားရမလား..”
မ်က္ႏွာငယ္ေလးျဖင့္ၾကည့္ေနရွာေသာ ေမာင္ေလးက ကၽြန္မဆီကို ဦးတည္ၿပီးၾကည့္ေနပါၿပီ… ကၽြန္မစဥ္းစားေနမိသည္က..မိန္းမတစ္ေယာက္နဲ႔ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ ခိုးရာလိုက္ေျပးခဲ့လွ်င္ ျပန္လည္အပ္ႏွံ ေပးၿပီး မဂၤလာေဆာင္ေပးၾကသည့္အစီအစဥ္လုပ္ေဆာင္ေပးျခင္းဟာ ဓေလ့ထုံးစံတစ္ခုပါ..ခုေတာ့ ေယာက်္ားေလးတစ္ေယာက္က မိန္းကေလးကို ျပန္လည္အပ္ႏွံဖို႔ရာ မစီစဥ္ရေသးဘဲ လာေခၚၾကတယ္ဆိုေတာ့ ကၽြန္မစိတ္ထဲ အံ့အားသင့္ခဲ့ရသည္…ဟူး…ကၽြန္မ သက္ျပင္းရွည္ေလးေတြ မသိမသာခ်လိုက္မိၿပီး မေျပာသာေတာ့ၿပီ…..
မိသားစုကိစၥအေရးေတြရွိေနခဲ့ေပမယ့္လည္း ကၽြန္မကိုထမင္းေကၽြးတဲ့အလုပ္ကိုေတာ့ ကၽြန္မလုပ္ရအုံးမည္၊ ကၽြန္မအလုပ္သြားဖို႔သာျပင္ေနမိပါေတာ့သည္…။
အလုပ္ထဲေရာက္ခ်ိန္မွာေတာ့ စိတ္ကမေပ်ာ္ႏိုင္…ဘာေတြမ်ားျဖစ္လာအုံးမည္လည္းဆိုတဲ့စိတ္ေတြက စိုးရိမ္ျခင္းေတြကိုျဖစ္ေစခဲ့ပါၿပီ…ေသာကေတြ၊ ဗ်ာပါဒေတြက ကၽြန္မကိုႏွိပ္စက္ခဲ့တာ ႏွစ္လဆိုတဲ့အခ်ိန္ကာလ ေလးကိုေတာင္ ေရာက္လာခဲ့ပါၿပီ…။
ႏွစ္လအၾကာမွာေတာ့……
“အစ္မေရ….အစ္မေယာင္းမ အိမ္ေပၚေရာက္ေနၿပီ”
“ဟင္…”
အံ့ၾသမႈတို႔က ကၽြန္မဆီမွာ…အေၾကာင္းစုံကိုသိခ်င္စိတ္က ရင္ထဲမွာအျပည့္…
“အစ္မ…အစ္မေယာင္းမကိုခ်စ္တယ္မလား”
“အင္းေပါ့ ေမာင္ေလးရယ္….ေမာင္ကိုခ်စ္တယ္ဆိုမွေတာ့ ေယာင္းမကိုလည္းခ်စ္ရမွာေပါ့…ၿပီးခဲ့တာေတြကို ေနာက္ျပန္လွည့္မၾကည့္ဘဲ ခြင့္လႊတ္အၿပံဳးေတြနဲ႔ပဲ ႀကိဳဆိုၾကတာေပါ့ေနာ္ ေမာင္ေလး….”
“ဒါဆို…အစ္မတို႔ဘဲ…မဂၤလာရက္သတ္မွတ္လိုက္ေတာ့ေနာ္..”
“ေအးပါ..ေမာင္ေလးရယ္”
ေမာင္ေလးနဲ႔ညီမေလးတို႔ မဂၤလာေဆာင္ေတာ့မယ္ဆိုေတာ့ ၀မ္းသာသည္ကတစ္မ်ိဳး၊ ၀မ္းနဲသည္ကတစ္မ်ိဳးနဲ႔ ခံစားေနရသည္က ကၽြန္မမဟုတ္ပါလား..ငယ္စဥ္တည္းက မိဘနဲ႔မျခား မိဘထက္ပိုတဲ့ သံေယာဇဥ္ေတြနဲ႔ ေကၽြးေမြးေစာင့္ေရွာက္လာခဲ့တာ..ခုေတာ့လည္း အေတာင္ေတြစုံလာေတာ့ ျပန္ၾကေတာ့မွာေပါ့ေလဆိုၿပီး ေတြးရင္းနဲ႔ မ်က္ရည္စေတြက၀ဲလုိ႔လာခဲ့ျပန္ပါသည္….။
မဂၤလာေဆာင္မယ္ဆိုျပန္ေတာ့…တကယ္ဆို ကၽြန္မက အေတြ႕အႀကံဳမရွိသူ…ကၽြန္မရဲ႕ေမာင္ေလးက ပထဦးဆုံးေစ်းဦးေဖာက္သူဆိုျပန္ေတာ့ ရွိလာတဲ့တာ၀န္၀တၱရားေတြက ကၽြန္မေခါင္းပုံခဲ့ရသည္… မထူးေတာ့ပါဘူးေလဆိုၿပီး ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ပဲ သတို႔သမီး၀င္လုပ္ေနမိပါေတာ့သည္….။
မဂၤလာေဆာင္ဆိုတာကေတာ့ ထင္ထားသေလာက္မလြယ္ပါဘူး..ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ ကိုယ္တိုင္ ကိုယ္က်ေဆာင္ေနရသလိုပါပဲ အရမ္းကိုပင္ပန္းလြန္းၿပီး၊ အကြက္က်ေအာင္စီစဥ္ႏိုင္ကာရယ္မွ ေတာ္ေလာက္ရုံပင္၊ ေစ်း၀ယ္ထြက္သည္ကမွအစ သတို႔သမီးတို႔ရ႕ဲ ေ၀ယ်ာ၀စၥသည့္တိုင္ေအာင္ မလြယ္ကူပါဘူး၊ ဘာေတြမ်ားလိုအပ္မလဲလို႔…ျပည့္စုံမွျပည့္စုံရဲ႕လားလို႔ စိုးရိမ္စိတ္ေတြကတစ္မ်ိဳးေပါ့… မဂၤလာပြဲေလးေရာက္လာသူဧည့္သည္ေတြကေတာ့ ခန္းမေလး၀င္ၿပီဆိုကတည္းက ေ၀ဖန္မ်က္လုံးေလးေတြက ထိပ္ဆုံးကေနရာယူထားၾကသည္သာေပါ့….ကၽြန္မက သတို႔သမီးရဲ႕အ၀တ္အစားအေရာင္အေသြးကမွအစ စီစဥ္ေပးခဲ့ရသူအဖို႔ အဆင္မွေျပေလရဲ႕လားလို႔ ေတြးရတာ ရင္အေမာပါပဲ….ဟယ္…သတို႔သမီး၀တ္စုံေလးက လွလုိက္တာ….အဲ့ဒီလိုအသံေလး၊ စကားေလးတစ္ခြန္းၾကားႏိုင္ဖို႔အေရး ကၽြန္မေခါင္းေတြခဲခဲ့ရပါသည္… ဒီၾကားထဲ ကၽြန္မနဲ႔စရိုက္မတူတဲ့ သမီးရွင္ေတြက ဘာေတြမ်ားေျပာၾကမလဲ…ကၽြန္မရဲ႕ညီမေလးကေရာ ဘာေျပာမလဲ…..“ဟင္ အစ္မဆင္ေပးထားတာက” အဲ့ဒီလို လူအမ်ားရဲ႕ေ၀ဖန္ေျပာဆိုမႈ အဆိုးဆုံးေတြက လြတ္ေျမာက္ေအာင္လည္း ဖန္တီးေပးခဲ့ရသည္သာ….ဧည့္ခံပြဲမွာ လာေရာက္ၾကတဲ့ဧည့္သည္ေတြအတြက္ စားေရးေသာက္ေရးအျပင္ ဧည့္ခံေရးပိုင္းမွာအဆင္ေျပပါ့မလား….ေမာင္ေလးနဲ႔ညီမေလးကို တာ၀န္ေတြမလစ္ဟင္းေစရေအာင္ ဧည့္သည္ေတြကို ဧည့္ခံတတ္ဘို႔ သြန္သင္ေပးမိတာတစ္မ်ိဳးရယ္နဲ႔ အရာရာကို စိတ္ပူပင္တတ္မိေနခဲ့ပါၿပီ…..။
“အစ္မႀကီးေတာ့ အမိအရာ”ဆိုသလိုပါပဲ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ အရာရာမွာ မိခင္ဆိုတဲ့ ေမတၱာတရားေတြနဲ႔အတူ ေမာင္ေလးညီမေလးတို႔အေပၚ ေစတနာဗလပြေတြနဲ႔ ေရွ႕ဆက္ရမယ့္ သူတို႔ရဲ႕အနာဂါတ္လမ္းေတြမွာ မိခင္ႏွင့္တူေသာကၽြန္မပန္းေ၀ အနာဂါတ္အတြက္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြနဲ႔ မ်ိဳးဆက္သစ္ေတြကို ဆုံးမသြန္သင္ရင္း ဆက္လွမ္းလို႔ေလွ်ာက္ရအုံးမည္သာေပါ့…….။

ေနျခည္သစ္ႏြယ္(ျပည္)

No comments: